marți, 4 noiembrie 2008


Crizele le ştim cu totii… “nimeni nu mă iubeşte”… Sărăcuţa de ea, e singură, nu are prieteni… Cum, măi, drăguţo, eşti singură şi nu ai prieteni? Nu eşti prietenă cu … X şi cu Y, nu vă vizitaţi, uite, nu prietena ta din copilărie? Mndaa… De fapt ce înseamnă “sunt singură şi nu mă iubeşte nimeni”? Este un promo, un “tease” la… băieţi. Avea 12-13 ani şi era momentul în care ea începea să se maturizeze, să se feminizeze şi atunci începea să se raporteze la privirile băieţilor. Chiar dacă nu îi e clar şi nu ştie exact despre ce e vorba, oricum fetele simt şi se îndreaptă mai iute către sexualitate decât băieţii… Vine cu “nimeni nu mă iubeşte” şi “nimeni nu mă place” “sunt singură”. “N-am prietene ”înseamnă“: “la şcoală, băieţii nu se uită după mine..........

Niciun comentariu: